Lekcje z latania

Chce mi się latać.
Chcę
- będąc wysoko
nabrać do płuc powietrza
pachnącego Tobą.
To nic,
że historia skrzydeł
spisana woskiem
schłodzi ją wiatr,
słońce wyprostuje przestraszone lotki.
T.



Możemy się nie spotkać
uwodziciel los
starannie myli ślady
i zaciera westchnienia
W podróżach do niekoniecznie
jeździmy innym trasami
Śmieją się perony
dziećmi umorusanymi słońcem
Pani w lekkiej sukience
ciągnie miłość na kółkach
walizka ciasno spakowana
podskakuje na szynach radośnie
Do jutra kochanie
Nie budź się zbyt wcześnie.
K.



maj, czerwiec 2010

Komentarze

  1. Ja spałam 4 dni, prawie bez przerwy, więc mój, to dopiero jest ładny, zaspany :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo proszę, śpiąca Królewna.
    Fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obudzona? Kurcze, ja to zawsze się spóźnię na całowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze można całować na zaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całuj, miłości nie żaaaałuj lalalal

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty