Wiersze na cztery ręce

Przeszedłem miedzy Twoimi słowami
szukając wiersza,
który pozostawiłaś dla mnie,
we mnie.
Ukryty w niepostawionym przecinku
zerkał ku mnie podejrzliwie.
Zdawał się pytać
- Czy mnie udźwigniesz?
Wyciągam rękę
z nadzieją, że uda mi się oswoić
nie moje słowa.
Wiesz,
poza granicą zaciśniętych w wąską szparę linii
Twój brulion szczerzy się do mnie ciszą.
Gdyby pisanie miało mieć swój kres
umarłbym
miast rodzić się
w pominiętej milczeniem kropce.
T.



nie szukaj mnie
bo tu się nie zaczynam
codzienną kawą zapijam dobre słowa
słodzone aspartamem
a potem trawię je w samotności

nie szukaj mnie między wersami
- ja między nimi ledwie się zaczynam
K.

luty 2010

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego T. Mam nadzieję, że byłeś już na poczcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, byłem. Bardzo dziękuję K.
    To bardzo ładne słowa, obraz i dźwięk:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, przed północą zamknąłem ostatnią kropkę za Heniem. Jest tak jak mówiłem. Przedziwne uczucie. Coś umarło, chociaż się narodziło i radość narodzin miesza się ze smutkiem. Zadziwiające uczucie, tym bardziej, że to w wigilię. Całe wczoraj urosło do rangi symbolu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz to już bliżej niż dalej. Bardzo się cieszę!Ba ! Ja już czuję zapach farby:)))
    A symbol, hoho:D To się pamięta, w taką wigilię:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu sobie w kąciku przycupnęłam, żeby dysharmonii nie wprowadzać. Tak ładnie gra, że szkoda by było zarzępolić. Dwa serduszka, cztery oczy /lalala/...

    Najlepszego:) Nie znam okazji, ale się podłączam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urodziny, Inco, 41:)

    zapomniałem, że moderowane komenty oznaczją akceptację wszystkich. Łeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli co?osunąć to moderowanie? Zawsze Tercybiadesie po dodanie swojego komentarz możesz zaznaczyć subskrybuj posty, wtedy na pocztę dostaniesz powiadomienie jeśli ktoś doda komentarz po tym postem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, niech już zostanie tak, jak jest. Grymaszę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy dni po i trzy dni przed.;)
    Grymaś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty