Jesiennieję

Nie rozumiem pustej skrzynki
Ptaka, który na niej przysiada piątkiem
Gołębie s.o.s topię w pomidorowej
Zwykle nic się nie dzieje
Staranne zawracanie głowy
maj ma opanowane do perfekcji
i tylko ja coraz bledsza jesiennieję.
K.


Wczoraj zasnąłem za wcześnie
- słońce wstawało
śmiejąc się z mojego dobranoc.

Obudziłem się za późno
- głuche kąty
drwiły połykając dzień dobry.

Jesień zakwita nadzieją
na sen
wtulony w Twoją poduszkę.
T.



Patrzę
jak lekkie pióro ciebie unosi
ponad to,
co wczoraj się zdawało
a już westchnieniem tylko jesteś
dlaczego w nas tak wiosny mało?
K.



maj 2010

Komentarze

  1. ...ach..................... :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne to Twoje "ach" , Maju:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty się uśmiechasz Słodka, a może Mai licho?
    Maju, wszystko dobrze?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym westchnęła, ale nie mam siły.
    Ładne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta gra słów Tercybiadesie Maj-Mai-mai.

    Incomee, podobnie się mamy.

    A miałam wytłumaczyć Hypatię...
    Jutro Tercybiadesie, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  6. ...Mai cudnie gdy czyta Wasze rozmawianie..:):)...pozdrawiam i jak najwięcej tu wpisów życzę...
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  7. Maju, mam nadzieję, że nie przestaną być.Na razie.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty