9.


jesteś we mnie
sierpniem mi mijasz
wrzosów fioletem
odlotem ptaków

jesteś we mnie
czerwienią ust się rodzisz
w oczu zamyśleniu

jesteś we mnie
i słów mi brakuje
by nazwać
tę wąską przestrzeń między nami

jesteśmy
głosów echem
co ciszą w nas zapadły
K.


Puk, puk.
Kto tam?
- Jutro.
Skądeś przyszło?
- Z wczoraj.
Innej drogi nie było?
- Nie było.
To, co ty za jutro jesteś?
- Dzisiejsze.
Coś kręcisz. Nie wiem czy cię wpuszczę.
- To sobie pójdę.
Jak to? I nie będzie ciebie wcale?
- Nie będzie.
Jak mam cię wpuścić skoro nie wiem, co przynosisz?
- Niosę ciebie.
To będę jeszcze jutro?
- Póki co nie chcesz mnie wpuścić.
Wolałbym cieszyć się na jutro, niż się go obawiać.
- Nie obawiaj się jutra póki puka.
T.


W niecierpliwym kołataniu jutra
rumienię się przeszłością
zdyszany czas
drepcze na starej wycieraczce
zakłopotanie chwyta go za rękaw
do jutra
szepcze dziś
nietknięte słowem
K.


sierpień, 2007

Komentarze

  1. ...czytam.....nie zawsze będę burzyć słowami nastroje....ale czytam wszystko z zachwytem.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, Tecybiadesie.Jakże się cieszę, że wreszcie jesteś Autorem:P

    Fajno, że jesteście :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że fajno!

    (Słodka, no to już nie wiem: wolno mi, czy nie?)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest wskazane, by nie rzec, że to rozkaz.
    Jestem cała powagą, patrz na moje oczy:P

    OdpowiedzUsuń
  5. O mateczko, nie mogę. Ależ Ona ma "oczyska":P
    /by Epoka Lodowcowa. Miał być Mockiewicz, ale co tam/

    OdpowiedzUsuń
  6. A może Mickiewicz? Kto by ich wszystkich spamiętał...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahhaha:D rozbawiłeś mnie do łez na wyjściu.
    Dobrego dnia T.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No i rozmazała się na wyjściu. Trzeba ratować...
    Słodka!!! Tusz puścił. Popraw przed wyjściem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz, jaki potrafisz być uroczy:P
    /a może wiesz?/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzjer okazał się być małym, złośliwym człowieczkiem, bez kwalifikacji. Niech go cholera.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co? Twój też? Bo Mykającej również /że dodam dla pocieszenia/...

    Jesu, nie powinnam tu spamować, sorry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Etam, nie powinnaś. Jak nie Ty, to kto?:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty